FIFA World Cup Qatar 2022™ Sticker Collection

 

זה PANINI! לפתוח. לאסוף. להתחבר.

 

השחקנים המובילים, הקבוצות הטובות ביותר, התשוקה של אוהדים ברחבי העולם, מסורת וחדשנות. אלו הם רק חלק מהמרכיבים שהופכים את ה-™FIFA World Cup לאירוע הגדול והמרגש ביותר בכדורגל, שמחכים לו בקוצר רוח כל ארבע שנים. ואלו התכונות שמביאה Panini לאוסף המדבקות הרשמי שלה, שהופקה עבור כל מהדורה של הטורניר מאז 1970.

 

כדי לחגוג את המהדורה ההיסטורית הזו של הטורניר בקטאר – שנערך לראשונה אי פעם לאורך נובמבר ודצמבר, ובכמה מקומות עתידניים מדהימים – Panini גאה להכריז על השקת אוסף המדבקות של ה-™‏‏‎.FIFA World Cup Qatar 2022

 

חובה עבור חובב כדורגל או אספן אמיתי, אוסף זה הינו "Panini" לחלוטין – מקיף, עם קונספט עיצובי חדש ומלא בסטטיסטיקות ועובדות.

 

כל אחת מ-32 הנבחרות שהעפילו לשלב האחרון של הטורניר מיוצגת על ידי 18 שחקנים, תלבושות וסמלים רשמיים. כל הרכב כולל שילוב של שחקנים מנוסים, אלו שבשיא הקריירה שלהם ואלו שמשחקים בטורניר הגדול הראשון שלהם. בנוסף, תוכלו למצוא תמונה קבוצתית, את הלוגו של התאחדות הכדורגל, וכן פרטים על המשחקים שכל נבחרת השלימה בדרכה לטורניר הגמר ואת לוח משחקי הטורניר.

 

לצד דפי הנבחרות, ישנם שני חלקים שעוצבו במיוחד כדי להכניס את האספן לזון של ה-™FIFA World Cup: אחד שמציג את הארכיטקטורה המדהימה של האצטדיונים, ואחד שמציג מבט לאחור של היסטוריית האירוע המפוארת, בשיתוף פעולה עם ה-FIFA Football Museum. וכמובן, כמו בכל אוסף ™Panini FIFA World Cup קלאסי, יש מדבקות עם הגביע והסמלים הרשמיים של האירוע.

 

האוסף כולל בסך הכל 670 מדבקות, מתוכן 50 מדבקות מיוחדות. בנוסף, לפעם הראשונה באוסף ™FIFA World Cup, מעריצים יכולים למצוא Panini Extra Stickers – מדבקות סופר נדירות המוכנסות באופן אקראי לחבילות סטנדרטיות. מדבקות אלו בולטות מהאוסף הראשי מכיוון שהן כוללות תמונת פעולה בחזית. נבחרו עשרים שחקנים, גם אגדות וגם טירונים, וכל אחד מיוצג בווריאציות צבע שונות.

 

© FIFA, FIFA’s Official Licensed Product Logos, and the Emblems, Mascots, Posters and Trophies of the FIFA World Cup™ tournaments are copyrights and/or trademarks of FIFA.

 

 

שתף