שאלות נפוצות

כיצד אוכל להזמין מדבקות או כרטיסים חסרים לאוסף שאינו זמין בחנות המקוונת?

למרבה הצער, אם האוסף אינו קיים באתר, לא ניתן לקבל את המדבקה / כרטיס הכרטיס החסר.

ביצעתי הזמנה אך לא קיבלתי את אישור הדוא"ל

אם ביצעת את ההזמנה כאורח, אנו ממליצים לבדוק את תיקיית דואר הזבל או הספאם שלך.

אם אתה רשום באתר שלנו, תוכל לבדוק את מצב ההזמנות שלך בכל עת על ידי כניסה ולחיצה על סמל האדם בצד שמאל למעלה ואז על "החשבון שלי".

תראה אחד הסטטוסים הבאים לצד מספר ההזמנה:

עיבוד: פירוש הדבר שההזמנה הצליחה. לאחר סיום תהליך התשלום, כלומר פניני קיבלה את התשלום, תקבל דוא"ל אישור. בדוק גם בתיקיית הזבל של הדוא"ל שלך.

CancelledPostFinance: משהו השתבש בתהליך התשלום והעסקה בוטלה מטעמי אבטחה. ההזמנה שלך לא הצליחה אך המוצרים עדיין נמצאים בעגלתך. ניתן ללחוץ על תמונת העגלה בפינה השמאלית העליונה של המסך ולחזור על הקופה.

הושלם: ההזמנה שלך הושלמה והמוצרים ששילמת עבורם בדרך אליך.

ביצעתי הזמנה באתר הישן ולא יכול למצוא אותה יותר.

רק הזמנות שבוצעו באתר החדש יימצאו בחשבונך. עם זאת, כל ההזמנות שבוצעו באתר הישן יישלחו בימים הקרובים.

אם היו לך מוצרים בעגלתך באתר הישן אך לא השלמת את הרכישה, למרבה הצער תצטרך לחפש את הפריטים באתר החדש כדי להשלים את הרכישה.

ביצעתי הזמנה המכילה מוצר לפני המכירה. מתי הוא יישלח?

ניתן להזמין מוצרים מראש למכירה ותקבלו את המוצר החל מיום יציאתו. אם אתה רוכש גם מוצרים אחרים (גם אלה שכבר זמינים וגם מוצרים אחרים במכירה מוקדמת אחרת), ההזמנה שלך תעבור החל מתאריך השחרור האחרון בין המוצרים שקדמו למכירה.

דוגמה: אם המוצר לפני המכירה עם תאריך השחרור האחרון הוא 17 בדצמבר, כל המוצרים בהזמנתך יישלחו מאותו יום ואילך, גם אם הם יהיו זמינים מוקדם יותר. אם ברצונך לקבל מוצרים ברגע שהם זמינים, אנא בצע הזמנות נפרדות.

מדוע ההזמנה שלי לא הושלמה?

למרבה הצער, ייתכן שהפריט שהזמנת אזל מהמלאי. אנו נחזיר את ההפרש במהירות האפשרית.

במהלך התשלום ביקשת קוד מאובטח שאין לי. כיצד אוכל לשלם עבור ההזמנה המקוונת שלי?

אנו בוחרים לבקש קוד אבטחה נוסף לתשלומים מקוונים על מנת לשפר את בטיחות העסקאות. אתה אמור לקבל קוד זה ממנפיק הכרטיס שלך. אם אין לך את זה, אתה עדיין יכול להמשיך בהזמנה באמצעות PayPal גם אם אין לך חשבון PayPal. אתה יכול לבחור ב- PayPal כאמצעי תשלום ולאחר מכן לבחור באפשרות קופת "אורח".

האם אוכל לשלם עבור ההזמנה שלי באמצעות כרטיס משולם מראש?

כדי לשלם עבור ההזמנה שלך באמצעות כרטיס משולם מראש, בחר את כרטיס האשראי שלך בדף התשלום ואז בחר את המעגל והזן את מספר הכרטיס בן 16 הספרות.
למידע נוסף, קרא את העמוד המוקדש לשיטות תשלום

כיצד אוכל ליצור את המדבקה או הכרטיס המותאמים אישית של MyPanini ™?

ליצירת מדבקות או כרטיסים בהתאמה אישית, אנא היכנסו ל- mypanini.com ובחרו באוסף הרצוי.

תתבקש להירשם על ידי הזנת הדוא"ל, הסיסמה והארץ שלך. לאחר מכן תוכל ליצור מדבקה משלך על ידי ביצוע השלבים הבאים:

- לחץ על צור / צור מדבקות;
- היכנס באמצעות דוא"ל וסיסמה;
- עקוב אחר ההוראות על מנת להתאים אישית את המדבקה / הכרטיס;
- לחץ על העגלה;
- בחר כמויות;
- הזן או אישר את הכתובת שלך;
- בחר את אמצעי התשלום והמשיך.

פניני תדפיס את המדבקות או הכרטיסים שלך לאחר שתבדוק שהתמונה והטקסט שהוכנס תואמים למדיניות של פניני ולחוקים החלים כגון זכויות יוצרים. למידע נוסף, עיין בסעיפי המחיר והשאלות הנפוצות בכתובת mypanini.com

כמה מדבקות / כרטיסים חסרים אוכל להזמין באינטרנט?

מספר הפריטים שתוכלו להזמין שונה בין הקולקציות, לכן לחצו על המוצר הדרוש לכם וקראו את הפרטים.

ביקשתם נתונים על האספן. למה?

אנו מבקשים מידע זה כדי שנוכל להמשיך ולשפר את האוספים שלנו כך שיתאימו לאספנים הנאמנים שלנו. מכיוון שאנו מבקשים נתונים אלה בדף פרטי המוצר, הם אינם מחוברים ליצירת החשבון, כך שהאספן והמשתמש הרשום אינם צריכים להיות אותו אדם.

 

האם מצאת את התשובה לבעיה שלך?

אם לא, צרו איתנו קשר דרך הקישור הבא: צרו קשר

אנא כלול את כל המידע והפרטים הרלוונטיים (האוסף שאתה מעוניין בו, מספר הזהות שאתה מזמין, כתובת הדוא"ל בה השתמשת להרשמה וכו ') כדי לעזור לנו לפתור את הבעיה שלך במהירות.

תודה!