2023-24 FOOTBALL STARS

ברוכים הבאים
לאלבום 2023-24

מטרות, רגש, תשוקה. כל המרכיבים הללו מתאחדים ליצירת FOOTBALL STARS 2023-24, אוסף המדבקות הרשמי היחיד של ליגת העל בכדורגל, מבית פניני. 
זו השנה הרביעית של האלבום והאוסף, יותר תוכן מאי פעם, ומעורר את התשוקה שלך לליגת העל בכדורגל.

על פני 64 עמודים עמוסים בסטטיסטיקה ו-440 מדבקות, תלמדו את כל מה שצריך לדעת על כל 14 הקבוצות, כשהן עומדות בתור לתפוס את מקומן על המגרש ושואפות לנצח בכל משחק.

 התקרבות לשחקנים בליגה הפנטסטית הזו!
זו ליגה שבה הניסיון בא לצד כישרונות חדשים ומלהיבים, שרבים מהם היו חלק מנבחרת הנוער המדהימה שהשתתפה במונדיאליטו עד גיל 20, ומסגל הנבחרת הצעירה באליפות אירופה. מעלליהן המדהימים של נבחרות הנוער בקיץ שעבר הם שהיוו השראה לקטגוריית ״הכוכבים העולים״, שהוקדשה לכשרונות הצעירים הלוהטים ביותר שמשחקים בליגת העל בכדורגל, שכן נראה שהם אמורים לזכות במקום בהרכב הפותח של קבוצותיהם ולהיות בלב אוהדיהם!
ויש עוד! על פני ארבעת העמודים המוקדשים לכל קבוצה, תמצאו את שחקני המפתח: השמות הראשונים בסגל הקבוצה, הבחירה הראשונה של הקבוצה ומנהליה. הם אלופים אמיתיים שיכולים להכריע את תוצאת המשחק עם שער, תיקול או הצלה מדהימה! בנוסף, שינוי נוסף הוא בחירת שחקני הרכש המבטיחים: 14 החתמות הקיץ, אחת לכל קבוצה, שנועדו לעורר השראה בקרב האוהדים ולחזק את מקומם בהרכב.
כדי להדריך מצטרפים חדשים ושחקנים צעירים, נדרשים מנהיגים אמיתיים. אז, מי טוב יותר לקחת על עצמו את המשימה מאשר הקפטנים?
גאים לענוד את סרט הזרוע, שחקנים שהפכו לסמלים של המועדונים שלהם, תמיד מוכנים לתת %100 עבור הקבוצות בכל פעם שהם לובשים את החולצה, שהיא למעשה העור השני שלהם!
ב-2023-24 FOOTBALL STARS תמצאו את ההתרגשות סביב ליגת העל הישראלית: כל 14 הקבוצות, עמוסות באלופים של היום וכוכבי העתיד, פנים חדשות שמוכנים להשאיר את חותמם על ההיסטוריה של הכדורגל, כמו גם סטטיסטיקות ועובדות שונות על השחקנים והקבוצות.
אז למה אתה מחכה? הגיע הזמן לצאת לדרך! עם 2023-24 FOOTBALL STARS. אליפות ישראל בכדורגל בידיים שלכם!

שתף