אוסף המדבקות הרשמי FOOTBALL STARS 2021-22

כאשר חושבים על מדבקות, אי אפשר שלא לקשר בינן לבין השם Panini. היסטוריה בת שישים שנה; למעשה, המדבקות המפורסמות שלה מעניקות חיי נצח לאלילי הכדורגל כבר למעלה מחצי מאה. מאוספים המוקדשים לליגות של המדינות השונות ועד לאלה העוסקים בטורנירים הבינלאומיים החשובים, לא תמצאו שחקן כדורגל אחד שהטביע את חותמו על המשחק ולא הונצח לפחות פעם אחת על המדבקות המפורסמות של Panini.

לאחר הופעת הבכורה שלה בשנה שעברה, Panini חוזרת! זו השנה השנייה ברציפות ש-Panini גאה להציג את האוסף הבלעדי שאין שני לו של ליגת הכדורגל בישראל.

"כוכבי הכדורגל 2021-22" הוא אוסף עשיר אף יותר בתוכן, ההופך אותו בהדרגה לכלי חסר תחליף אם אתם רוצים לשקוע לגמרי בעולם של ליגת העל ומעבר לו.


סדרת "כוכבי הכדורגל 2021-22" היא מפתח המאסטר האמיתי שיאפשר לכם להכיר את כל הסודות של ליגת העל!

Panini רצתה להפוך את האוסף הזה למושלם ויוקרתי אף יותר, ולצד החלקים המוכרים והאהובים ביותר של האוסף, הוא כולל גם חידושים המעשירים עוד יותר את התוכן של "כוכבי הכדורגל 2021-22".

אחד מן החידושים האלה הוא 14 סמלי הסאטן של קבוצות ליגת העל; הסאטן הוא חומר ההופך את המדבקות עם הסמלים לפריטי אספנות אמיתיים!

האם יש פריט אייקוני יותר מן החולצה של הקבוצה האהודה שלכם? האם יש משהו טוב יותר מערכת כדורגל המגדירה את הקונספט של "עור שני"? כנראה שכלום; חולצה של קבוצה היא פריט חובה לאוהד. זו הסיבה ש-Panini החליטה לחלוק כבוד לחולצות והוסיפה את המדבקות של 14 מועדוני ליגת העל.

כוכבי הליגה מוכרים לכולם, אך קשה יותר לזהות מי יהיו הכוכבים העולים האמיתיים. למעשה, מדובר בהימור של ממש. וזהו הימור ש-Panini רצתה לעשות, ולכן היא יצרה את סדרת "הכוכבים העולים" החדשה, המוקדשת ל-23 השחקנים הצעירים המסקרנים ביותר בליגת העל.

כדי להשלים את העמודים המוקדשים למועדוני ליגת העל (4 עמודים לכל קבוצה), ישנן יותר מ-20 מדבקות בחצי אורך של השחקנים החשובים בכל קבוצה ו-5 מדבקות המנציחות את השחקנים המובילים בכל אחת מן הקבוצות. יש גם חלק המוקדש לקפטנים, שהם המנהיגים האמיתיים על המגרש, בתוספת עמודים המוקדשים לליגה הלאומית.

בנוסף לשחקן המייצג ביותר בכל אחד מן המועדונים, החלק של הליגה הלאומית כולל גם תוספים עם הסמלים של 16 הקבוצות המשחקות בליגה השנייה בחשיבותה.

ולבסוף ולהשלמת האוסף, ישנן 14 מדבקות מקבילות, אותן תוכלו למצוא רק בקופסת הפח ובחבילת המתחילים; מדבקות שהן חובה כדי להשלים את אוסף "כוכבי הכדורגל 2021-22"!

שתף